събота, 17 октомври 2015 г.

Наскоро една приятелка ме попита : "Щастлива ли си с него?"

ТОЙ е сериозен, усмихнат, умен, очарователен. Успешен.
 Има неизчерпаемо чувство за черен хумор, което харесвам безкрайно много.
Ироничен, но и самоироничен. Намира нужния баланс и си служи с езика на доброто и позитивното.
ТОЙ е усмивката ми. 
ТОЙ е смехът ми.
ТОЙ е неделното очарование - спокойно, тихо-лениво, извън деловата суета и превзетост.
ТОЙ успя да целуне душата ми, преди да докосне устните ми.
ТОЙ завладя умът ми, преди да поиска тялото ми.
ТОЙ е всичко, което харесвам в един мъж!
ТОЙ е мъжът, когото обичам. Днес. Ще обичам и утре! И винаги... докогато той поиска сърцето ми да тупти в ритъм с неговото.

И... повече не ме питайте, дали съм щастлива с НЕГО! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар