четвъртък, 7 септември 2017 г.

Сигурно отстрани погледнато изглеждам студен човек. За тези хора, които първоначално се запознават с мен и се гледаме "очи в очи". За мен това е без значение, защото съм си изградила поведение, един напълно съзнателен избор с правила и рядко преминавам границата. Граница, която аз си поставям. И ми харесва. Защото, често под внимателното, добронамерено поведение се крие образ, който по нищо не се вмества в представите ми за характер, когото мога да допусна до себе си. Замаскирано лицемерие, фалш.
 Сигурно е, че затова и приятелите ми са малко. Но, толкова истински и верни, толкова изпитани с времето, че чак не ми вярва, че съм надарена от съдбата да съм близка с толкова добри хора. Голям късмет.
 Благодарна съм им за приятелството и добротата, за обичта и любовта, с които ме даряват! Много съм щастлива!
Allegrialis



Няма коментари:

Публикуване на коментар