четвъртък, 31 август 2017 г.

С много хора се срещаме в живота си, но ние избираме кои да останат в него. За мен - това са любимият мъж, семейството ми и приятелите ми. Приятелите ми... Малко са, но истински.

 Много неща харесваме, но ние решаваме какво да обичаме, на какво да се радваме, какво предпочитаме... Ах, много са нещата, които обичам - сладолед, Флоренция, рози, хората...

Някои хора се влюбват често, почти непрекъснато през целия си живот - в хора, природа, но отдават цялата си любов само на най-близките до себе си - любими, деца, животни.
Обичам с цялата си любов  любимия човек до мен. А харесвам и се влюбвам в толкова много и... различни хора - мъже, жени, деца, есента, треви, цветя, реки, морета... и перли.

И  четирите сезона преминават периодично през живота ни, но някои от нас предпочитат само един. А моят е... есента. Любима! Цветна, фантастична моя есен! 
Здравей, любим сезон! 
Allegrialis



Няма коментари:

Публикуване на коментар