петък, 8 май 2015 г.

Всеки ден се будя с усмивка и така посрещам утрото.
После денят ми минава различно - от цветно до сиво, понякога скучно, понякога интересно и впечатляващо, запомнящо.

Заобиколена съм от истински и стойностни хора, които правят дните ми смислени. Срещите с тях са истинско удоволствие за ума ми, защото ме карат да мисля, да се отърсвам от рутинни неща. А когато откриеш в някого от тях НЕЩОТО, което винаги си е стояло там - пред очите ти, приковавало е вниманието, но за частица от секундата си го отхвърлял, сякаш не вярвайки, че съществува, и то остава скрито някъде дълбоко в душата ти до следващото (кой знае кога) "изплуване".

Но, усещането, че нещо ново ми се случва, непознато и неизпитано до този момент, по няколко пъти на ден разсейва подредените ми мисли.
Не съм свикнала да мисля в хаос.
Allegrialis

Photo: VK.com
Asian stars* Сочетания



Няма коментари:

Публикуване на коментар